Skip to main content
  • Våra webbplatser
  • Köpa bostad
  • Karriär
Stäng

Wästbygg Gruppen

  • Bygger och utvecklar i södra och mellersta Sverige:

    • bostäder
    • kommersiella byggnader
    • samhällsfastigheter
    wastbygg.se
  • Bygger och utvecklar längs hela den norrländska kusten:

    • samhällsfastigheter
    • bostäder
    • kommersiella byggnader
    rekab.se
  • Logistik och industri i Norden:

    • projektutveckling
    • entreprenaduppdrag
    lc.se
  • Bostäder till salu

    Här hittar du alla våra egenutvecklade bostäder till salu.

    Köpa bostad
Stäng

Wästbygg Gruppen

  • Bygger och utvecklar i södra och mellersta Sverige:

    • bostäder
    • kommersiella byggnader
    • samhällsfastigheter
    wastbygg.se
  • Bygger och utvecklar längs hela den norrländska kusten:

    • samhällsfastigheter
    • bostäder
    • kommersiella byggnader
    rekab.se
  • Logistik och industri i Norden:

    • projektutveckling
    • entreprenaduppdrag
    lc.se
  • Bostäder till salu

    Här hittar du alla våra egenutvecklade bostäder till salu.

    Köpa bostad
Arkiv

Wästbygg har rekryterat Jenny Jakobson som marknads- och varumärkeschef

Till en nyinrättad tjänst som marknads- och varumärkeschef har Wästbygg rekryterat Jenny Jakobson. Jenny Jakobson har mångårig erfarenhet inom kommunikationsområdet. Innan hon kom till Wästbygg har hon arbetat med kommunikations- och marknadsföringsfrågor i olika roller på Mölnlycke Health Care i 14 år, bland annat som chef för bolagets inhouse-byrå.

– Wästbygg växer och vi ser ett ökat behov av att arbeta mer strategiskt med både marknadskommunikation och varumärkesfrågor. Jenny har rätt kompetens och erfarenhet för att kunna leda det arbetet, förklarar Mikael Hillsten, COO på Wästbygg Gruppen och ansvarig för kommunikationsavdelningen.

– Det här känns som ett intressant och spännande uppdrag. Redan under rekryteringsprocessen fick jag en väldigt positiv bild av Wästbygg och den har förstärkts under de veckor som jag arbetat här. För mig är det viktigt att företagets värderingar stämmer överens med den bild man vill förmedla externt, och där upplever jag att det finns en samstämmighet. Då finns det också goda förutsättningar för mig att göra ett bra jobb som marknads- och varumärkeschef, säger Jenny Jakobson.